132015 ••آموزش های وبلاگ••
{عناوین احترامی در ژاپن}*درخواستی*

برای دیدن ادامه، برین به ادامه مطلب'

ادامه مطلب

[ امتیاز :

] [ نتیجه : 3 ]

[ پنجشنبه 23 / 2 / 1400 ] [ 1:45 PM ] [ R.T.S ] [ بازدید : 418 ] [ ]
°⊙°آموزش آپلود تصاویر در وبلاگ°⊙°

[ امتیاز :

] [ نتیجه : 3 ]

[ چهارشنبه 13 / 12 / 1399 ] [ 8:16 PM ] [ R.T.S ] [ بازدید : 323 ] [ ]
~آشنایی با نویسندگی در وبلاگمون~

سلام وقتتون بخیر~

قبل از هرچیز به دو نویسنده جدیدمون خوشامد می گم که به جمعمون اضافه شدند*^*

و راستش این پست در واقع یه جور پست آموزشی و برای رفع ایهام برای گزاشتن پست در وب و موارد شبیه به همین هستش~`~

1: قبل از هرچیز شما باید برای نویسندگی و گزاشتن مطلب در وب، با یه پست الکترونیک، نام کاربری و رمز عبور ثبت نام کنید.(یادتون باشه پست الکترونیکتون حتما معتبر باشه واگرنه پنل قبول نمی کنه!)

2: بعد از این کار، عضویت شما توسط من، تایید می شه و شما می تونید با ورود به پنل خودتون، پست بزارید و نویسنده بشید.(اگه در این مراحل به مشکل برخوردید، پست ورود به پنل مدیریت ما رو که در صفحات جداگانه هستش رو حتما مطالعه کنید! http://ryomaechizen.avablog.ir/extrapage/25)

اما خلاصه ای از آموزشش رو اینجا هم می زارم~○~

برای ورود شما دو راه دارید :یا این که از صفحه سایت(بخش ورود کاربر)پست بفرستید.

و یا این که به آدرسhttp://avablog.ir/glogin.ph برین و اسم وبلاگ رو لطفا

بدون دامنه یعنیryomaechizen به همراه نام کاربری و رمز عبورتون رو وارد کنین.

3: با ورود به پنل، شما کپشن ها و ابزار های مختلفی رو می بینید،(که البته با بالاتر رفتن کیفیت و محتوای پست هاتون، امکاناتتون در این زمینه هم بیشتر خواهد شد!)

4: کپشن ها واضح هستند و کار کردن باهاشون ساده هستش و چیز خاصی ندارند اما من خلاصه ای از بخش های مهم رو براتون می گم!

برای ارسال پست کافیه روی کپشن آبی رنگ(فیروزه ای رنگ😂) که روش نوشته: ارسال مطلب جدید، کلیک کنید. بعدش صفحه سفید رنگی با امکاناتی مثل آپلود تصویر، درج لینک و جدول و ... براتون باز می شه. شما می تونید مطلبتونو اونجا بنویسید و با ویرایش های مورد نظرتون، پستش کنید(یادتون باشه اندازه فونت نوشته اتون، به اندازه باشه!) شما حتی می تونید زمان و تاریخ ارسال پستتون رو هم تنظیم کنید!

درست کمی پایین تر از صفحه ارسال پست، کپشن انتخاب موضوع اون مطلب رو می بینید که در ادامه توضیحشو می دم. اما بعدش، شما بخش نظرخواهی رو می بینید و طبق سلیقه خودتون، امکان ارسال نظر رو فعال یا غیرفعال می کنید و مواردی که مشخصه. بعد از این، به بخش "امکانات" می رسید که چهار گزینه رو روبروی شما قرار داده:

1-ثبت موقت و عدم نمایش در وبلاگ(پیش نویس) با فعال کردن این بخش پستتون فقط در پنل ذخیره می شه و در وب پست نمی شه و به نمایش گزاشته نمی شه.

2-مطلب ثابت: اسمش مشخصه برای پست های مهم که قرار هست به مدت طولانی در اول صفحه وب بمونن، هستش(خودمون به یه پست ثابت خفن نیاز داریم که باید سر فرصت درستش کنم^~^)

3-نمایش به اعضا: با فعال کردن این بخش، مطلب فقط برای افرادی که در وب ثبت نام کردن باز و قابل مشاهده می شه!

4-ثبت در مطالب پیشنهادی: اگه مطلبتون به قدر کافی جالب بود می تونید این گزینه رو فعال کنید، چیزه خاصی نداره اما فکر کنم بازدید رو بالا ببره!

تو بخش نظرات، کامنت های افراد مختلف رو برای هر مطلب می بینید. کامنت های پست های خودتون رو، می تونید با کلیک کردن تیک سبز رنگ، تایید کنید(البته می تونید پست هاتون رو جوری تنظیم کنید که نیازی به تایید کامنت نباشه!) بعدش دایره گفت و گو سفید کوچیک رو که بالای کامنت هست رو می زنید و جوابتون رو به فرد مقابل می گید.

5:یه کپشن هم هست که برای موضوعات وبلاگه و من مدیریتشون می کنم. برای هر رمان یا هر موضوع متفاوتی(مثل عکس ها یا فیلم ها) مورد استفاده قرار می گیره و تنها نکته ای که باید بهش توجه بشه بخش ارسال پستتون هستش که درست کمی پایین تر، موضوعات مورد نظر عنوان شده و شما باید طبق مطلبتون، اون ها رو انتخاب کنید!

قوانین:

1_به هر نویسنده ای به اندازه تعداد و کیفیت پست ها و فعالیت هایی که انجام داده اختیارات داده می شه.


2_دادن اختیارات به شما نباید جهت سوء استفاده از حق دیگران قرار بگیره( برای مثال اگه به شما اختیار خوندن و پاسخ گویی به کامنت ها رو دریافت کردید، با این که می دونم ولی لطفا فقط به کامنت های خودتون پاسخ بدین و به نظراتی که مال شما نیست جواب ندید و بدتر از اون که اون ها رو حذف نکنید.(البته به جز استثنائاتی به طور مثال اگه نویسنده ای نتونست به پنل وارد بشه یا مدتیه که ازش خبری نیست یا موارد استثنائه دیگه)


3_شما می تونید هر پستی که مربوط به سایت باشه رو پست کنین و تو وب قرار بدین ولی لطفا از گزاشتن پست های متفرقه خودداری کنید.(البته منظورم به مطالبی هست که هیچ جذابیتی ندارند)


4_سعی کنید فونتی رو که برای پست هر مطلب استفاده می کنید استاندارد باشه نه اینکه خیلی کوچیک یا خیلی بزرگ باشه.


5_من ممکنه گاها که سراغ پنل و مطلب های پست شده می رم تعدادی از اون ها رو( چه مال خودم چه مال شما رو) ممکنه در صورت اشکال زیاد یا ویرایشش کنم و یا اینکه حذفش کنم، پس لطفا از این قضیه ناراحت نشید.


6_یه مسئله بسیار مهم و جدی اینه که خواهشا مطالبی رو که توی وب قرار می دین از جای دیگه کپی نکنید.


7_سعی کنید اگه به نرم افزار های ویرایش عکس دسترسی دارید روی هر عکسی که می خواین اونو توی وبلاگ قرار بدین، آدرس(لینک) سایت رو روش بنویسین.(اگه نتونستید هم ایرادی نداره اجباری نیست)


8_نویسنده هایی که رمان می نویسند، لطفا عنوان هر پارت از رمانتون یکی باشه به طور مثال (اکیپ شیطونا(پارت 1)) باید پارت بعدی هم به همون صورت باشه و فقط عددش فرق کنه، این موضوع رو دیگه همتون می دونید.


9_از دعوا، مرافعه و صحبت های توهین آمیز توی پست هاتون خودداری کنید.


10_قانون ها صرفا جهت نظم توی وبلاگه و اگه سوالی در هر زمینه ای داشتید، می تونید از من یا باقی ادمین ها بپرسید.


و در آخر یه اطلاعی رو باید راجع به آپلود فایل مخصوصا عکس که خیلی هم مورد استفاده قرار می گیره بگم. نمی دونم باید بگم متاسفانه یا خوشبختانه چون که حجم یا همون حافظه ای که تو وب ما عکس ها و باقی فایل ها رو آپلود می کردیم پر شده و این ممکنه سوال خیلی از ادمینا باشه که زمانی که می خوان عکسی رو آپلود کنند با این پیام مواجه می شن که*شما از حداکثر فضا استفاده کرده اید* و خب این نشون دهنده اینه که ما دیگه نمی تونیم از آپلود سنتر های تو وبمون استفاده کنیم و برای حل این مشکل یا باید از آپلود سنترهای دیگه استفاده کرد.(این راه خیلی راه خوبیه می تونید از آپلود سنتری مثل پیکوفایل استفاده کنید و لینک عکس رو تو محل آدرس عکس(که در محل درج عکس هستش) بزارید

البته من به مدیریت آوابلاگ خیلی وقته که اطلاع دادم ولی مشکل هنوز رفع نشده*)*(اما از این راه به آسونی می تونید استفاده کنید)

مطالب اولیه گفته شد امیدوارم براتون مفید بوده باشه اگه سوالی داشتید حتما بپرسید.

مرسی از توجهتون○~`

[ امتیاز :

] [ نتیجه : 3 ]

[ يکشنبه 2 / 9 / 1399 ] [ 3:21 PM ] [ R.T.S ] [ بازدید : 337 ] [ ]
آخرین مطالب

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]