13112121617142318 ••About japan••
{عناوین احترامی در ژاپن}*درخواستی*

برای دیدن ادامه، برین به ادامه مطلب'

ادامه مطلب

[ امتیاز :

] [ نتیجه : 3 ]

[ پنجشنبه 23 / 2 / 1400 ] [ 1:45 PM ] [ R.T.S ] [ بازدید : 416 ] [ ]
*صفر تا صد تحصیل در ژاپن 2020*

های گایز، حالتون چطوره؟

امروز با یه پست آموزشی دیگه راجع به "تحصیل تو ژاپن" همراتونم که شاید هدف خیلیا در آینده باشه.

تحصیل در ژاپن روز به روز آسان تر میشود . طرق و روش های زیادی برای تحصیل و

مهاجرت وجود دارد و یکی از این روش ها گرفتن بورس تحصیلی می باشد.

پایتخت ژاپن : توکیو

زبان تحصیل در ژاپن : ژاپنی و انگلیسی

مدت زمان تحصیل در ژاپن در مقطع کارشناسی : 4 سال

مدت زمان تحصیل در ژاپن در مقطع کارشناسی ارشد : 2 سال

مدت زمان تحصیل در ژاپن در مقطع دکترا : 3 سال

مدت زمان تحصیل در ژاپن در مقطع پزشکی : 5 تا 6 سال

شرایط تحصیل در ژاپن چه می باشد؟ آیا می توان به تحصیل در مدارس ژاپن پرداخت؟ آیا می توان پذیرش دانشگاه های ژاپن را در خصوص تحصیل کارشناسی در ژاپن دریافت کرد؟ شرایط تحصیل کارشناسی ارشد در ژاپن چیست؟ تحصیل دکتری در ژاپن به چه صورت است؟ آیا می توان اقامت پس از تحصیل در ژاپن را بدست آورد؟ هزینه های تحصیل در ژاپن چه مقدار است؟ بورسیه های تحصیلی ژاپن به چه افرادی تعلق می گیرد؟مزایای تحصیل در ژاپن چیست؟ مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی ژاپن چیست؟ این ها از جمله سوالات مهمی است که در خصوص تحصیل ژاپن پرسیده می شود در ادامه در خصوص هر کدام سوالات بالا توضیحاتی را ارائه می کنیم.


چرا تحصیل در ژاپن؟

چرا تحصیل در ژاپن انتخاب بسیاری از افراد می باشد ؟


مدارس ژاپن دارای استانداردهای آموزشی بسیار بالا و در میان رهبران جهان در دولت از هنر و تکنولوژی و پژوهش هستند. علاوه بر این به فراست فنی، دانشگاه ژاپن نیز بسیار در دیگر رشته های دانشگاهی مانند علوم سیاسی در نظر گرفته. سیزده دانشگاه در حال حاضر برنامه های به زبان انگلیسی تدریس ارائه دهد. درب های ژاپن به دانشجویان بین المللی بسیار باز است. بیش از ۱۳۰،۰۰۰ نفر از دانش آموزان خارجی در هر سال در کشور ژاپن تحصیل می کنند. ژاپن قصد دارد به بیش از تعداد دانشجویان بین المللی بیشتری تا سال ۲۰۲۰ در بخش با ارائه برنامه های بیشتر تا محصلان به زبان انگلیسی دراین کشور دو برابر شود. تحصیل در ژاپن روز به روز آسان تر میشود . طرق و روش های زیادی برای تحصیل و مهاجرت وجود دارد و یکی از این روش ها گرفتن بورس تحصیلی می باشد. تحصیل ابتدایی در کشور ژاپن از ۶ سالگی شروع می شود و در پایان دوره ۱۲ ساله تحصیلات همراه با پیش دانشگاهی اخذ می گردد.


ژاپن همواره یکی از برترین کشور ها در حوزه "آی تی" بوده است این کشور یکی از کشور های آسیایی است که در شرق این قاره واقع شده است. تحصیل در ژاپن با امکانات تحصیلی بسیار مناسب این کشور می تواند یکی از بهترین گزینه های تحصیلی خارج از کشور باشد. کشور ژاپن با بیش از ۱۵۰هزار دانشجو بین المللی همواره یکی از یکی از محبوب ترین مقاصد تحصیلی برای دانشجویان بین المللی می باشد . در حال حاضر بیش از ۱۳ دانشگاه در ژاپن برنامه های تحصیلی خود را به زبان انگلیسی ارائه می کنند که می توان گزینه مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال یادگیری زبا سوم نیستند. با برنامه هایی که دولت این کشور برای جذب دانشجو از دیگر کشور ها در نظر گرفته شرایط تحصیل در ژاپن را آسان تر از قبل کرده است . راه و روش های مختلفی برای تحصیل و مهاجرت به ژاپن وجود دارد و یکی از این روشها گرفتن بورسیه تحصیلی در ژاپن می باشد که در ادامه در خصوص آن توضیحات بیشتری ارائه می کنیم.



تحصیل در ژاپن – تحصیل در مدارس ژاپن 2020

تحصیل در مدارس ژاپن همواره یکی از مقاصد اصلی بسیاری از افراد از سراسر دنیا بوده است به دلیل سیستم آموزشی بسیار عالی که در کشور ژاپن وجود دارد بسیاری از افراد هستند که علاقه مند به تحصیل در ژاپن هستند. تحصیلات دوره ابتدایی در کشور ژاپن از سن 6 سالگی آغاز می شود و دانش آموزان این مقطع باید دروس پایه را فرا بگیرند. پس از به اتمام رسیدن این دوره تحصیلی که دقیقا 6 سال به طول می انجام دانش آموزان می توانند وارد دبیرستان های این کشور شوند تحصیل در دبیرستان های ژاپن نیز به دو دوره سه ساله تقسیم می شود که تحصیل در ابتدایی و دوره اول دبیرستان اجباری می باشد. به طور کلی تحصیل در مدارس ژاپن یک دوره 9 ساله می باشد. تحصیل در مدارس ژاپن می باشد. تحصیل در مدارس ژاپن معمولا به زبان ژاپنی ارائه می شود ولی در کنار دروس ارائه شده نیز زبان انگلیسی آموزش داده می شود.


تحصیل در ژاپن – تحصیل کارشناسی در ژاپن 2020

تحصیل دوره کارشناسی در ژاپن به صورت یک دوره 4 ساله انجام می شود برای شرکت در این دوره تمامی دانش آموزان و متقاضیان باید حتما مدرک دیپلم دبیرستان خود را دریافت کرده باشند. در این دوره تحصیلی دانشجویان باید 124 واحد درسی را پشت سر بگذارند البته این مقدار در رشته های تحصیلی دندانپزشکی و پزشکی به حدود 188 واحد نیز می رسد. تحصیل کارشناسی در ژاپن معمولا به زبان ژاپنی ارائه می شود از این رو دانشجویان باید تسلط کافی را به این زبان داشته باشند. البته در برخی رشته های تحصیلی نیز از زبان انگلیسی برای آموزش استفاده می شود و دانشجویان باید قبل از سفر اطلاعات را در خصوص تحصیل در ژاپن در مقطع کارشناسی به انگلیسی کسب کنند.


تحصیل در ژاپن – تحصیل کارشناسی ارشد در ژاپن 2020

تحصیل کارشناسی ارشد در ژاپن نیز در یک دوره دوساله انجام می شود که برای ورود به آن نیز نیاز به داشتن مدرک کارشناسی است. برای تحصیل در این مقطع تحصیلی علاوه بر داشتن مدارک باید در یک آزمون ورودی همانند کنکور در ایران نیز شرکت کرد و در صورت قبولی در آن آزمون می توان در این مقطع تحصیلی و در دانشگاه های ژاپن به تحصیل مشغول شد. تحصیل در این مقطع شامل 30 واحد درسی است و دانشجو علاوه بر قبولی در آزمون های این دروس باید پایان نامه مناسبی را نیز ارائه و از آن دفاع کند. زبان تحصیل در مقطع لیسانس به زبان ژاپنی است به همین دلیل دانشجویان میبایست با زبان ژاپنی کاملا آشنا باشند البته دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در ژاپن می توانند یکسال قبل از ورود به دانشگاه در کالج های یادگیری زبان ژاپنی شرکت کنند و زبان خود را تقویت نمایند زیرا تمامی دروس و امتحانات در این مقطع به زبان ژاپنی است. بنابراین تحصیل در ژاپن در این مقطع به زبان انگلیسی مقدور نمی باشد.


تحصیل در ژاپن – تحصیل دکتری در ژاپن 2020

تحصیل دکترا در ژاپن شامل سه سال تحصیلی است و دانشجویانی حق تحصیل در این مقطع تحصیلی را دارند که مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت و توانسته باشند که از آزمون ورودی نیز امتیاز کامل را کسب کرده باشند. تحصیل در ژاپن در این مقطع تحصیلی در حدود 30 واحد درسی است و شرط دریافت مدرک تحصیلی نیز قبولی در آزمون و ارائه یک پایان نامه بسیار مناسب و دفاع از آن است.


تحصیل در ژاپن – تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ژاپن 2020

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ژاپن نیز تقریبا مشابه دیگر کشور های دنیاست تمامی افرادی که توانسته اند مدرک دیپلم دبیرستان خود را دریافت کنند می توانند در آزمون ورودی دانشگاه های ژاپن برای تحصیل در این رشته ها شرکت کنند. دانشجویانی که بتوانند در آزمون ورودی امتیازات لازم را کسب کنند می توانند در رشته های فوق به تحصیل بپردازند. تحصیل دندانپزشکی و پزشکی در ژاپن نیز به دو زبان ژاپنی و زبان انگلیسی امکان پذیر است و تمامی افراد باید حداقل مدرک زبان انگلیسی آیلتس 6.5 را داشته باشند. تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی در ژاپن معمولا در حدود 5 تا 6 سال به طول می انجامد و در پایان آموزش در دانشگاه ها دانشجویان این رشته های تحصیلی باید در یک دوره کارآموزی نیز شرکت کنند دوره کارآموزی معمولا یک سال آخر آموزش انجام می شود و شامل کار در بیمارستان ها و درمانگاه هاست.


تحصیل در ژاپن – هزینه های تحصیل در ژاپن 2020

هزینه های تحصیل در ژاپن نسبت به دیگرش کشور های آسیایی مانند هند و غیره بسیار بالاتر می باشد ولی باز هم به نسبت برخی کشور های غربی مانند انگلستان و آمریکا بسیار هزینه های کمتری دارد. به طور میانگین هزینه های تحصیل در ژاپن در حدود 500 هزار تا یک میلیون ین است و دانشجویان باید به صورت سالانه این مبلغ را به دانشگاه های این کشور بپردازند. علاوه بر شهریه دانشجویان باید به صورت سالانه مبلغی در حدود 282 هزار یان را بابت هزینه های پذیرش و همچنین 17 تا 30 هزار ین را بابت هزینه های امتحانات پرداخت کنند.


شهریه دانشگاه های دولتی در ژاپن حدود 500 هزار ین در سال است و هزینه ثبت نام اولیه نیز 300 هزار ین می باشد. هزینه زندگی دانشجویی در ژاپن برای دانشجویان مجرد حدود 80 هزار ین در ماه است که شامل هزینه مسکن، خوراک، پوشاک و رفت و آمد می شود. متقاضیان ادامه تحصیل در ژاپن به دلیل هزینه های بالای تحصیل و زندگی می توانند از بورس های تحصیلی استفاده کنند و حتی به صورت نیمه وقت نیز مشغول به کار شوند.


تحصیل در ژاپن – تحصیل رایگان در ژاپن 2020

همانطور که در قسمت قبلی به آن اشاره کردیم تحصیل رایگان در ژاپن وجود ندارد و تمامی افراد باید به صورت سالانه به دانشگاه های ژاپن شهریه پرداخت کنند. ولی در این کشور بورسیه های تحصیلی و کمک آموزشی مختلفی به دانشجویان با استعداد ارائه می شود که در صورت دریافت این بورسیه های تحصیلی هزینه های تحصیل در ژاپن به شدت کاهش پیدا می کند. البته دانشجویان می توانند از طریق کار دانشجویی نیز هزینه های زندگی در ژاپن را کسب کنند. کار دانشجویی در ژاپن در مقاطع تحصیلی کارشناسی 10 ساعت در هفته ، کارشناسی ارشد 20 ساعت در هفته و در دکتری 30 ساعت در هفته است . البته تحصیل دکتری در ژاپن نیز در برخی موارد در صورتی که رزومه تحصیلی دانشجو عالی باشد می تواند به صورت رایگان باشد.


تحصیل در ژاپن – بورسیه های تحصیلی ژاپن 2020

در ژاپن بورسیه‌ های تحصیلی مختلفی برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته شده است که متدوال‌ ترین انواع بورسیه های تحصیلی در ژاپن در میان دانشجویان ایرانی بورسیه «مونبوکاگاکوشو» است که دانشجو می‌تواند از طریق سفارت ژاپن در تهران یا تماس مستقیم با استاد راهنما برای طی مراحل و دریافت آن اقدام کند. تمامی این بورسیه های تحصیلی در ژاپن معمولا به دانشجویانی اعطا می شود که دارای روزمه تحصیلی بسیار مناسب هستند و بورسیه ها نیز به دو صورت بورسیه های کامل و بورسیه های جزئی به دانشجویان مورد نظر ارائه می شود.


تحصیل در ژاپن – اقامت پس از تحصیل در ژاپن 2020

اقامت پس از تحصیل در ژاپن نیز از دو طریق کار در ژاپن و سرمایه گذاری در ژاپن امکان پذیر است. تمامی دانشجویان خارجی که توانسته اند از دانشگاه های ژاپن فارغ التحصیل شوند می توانند با پیدا کردن کار مورد نظرشان در ژاپن ویزای کار ژاپن و اقامت ژاپن را کسب کنند. سرمایه گذاری در ژاپن نیز برای دانشجویانی مناسب است که دارای شرایط مالی مناسبی هستند از این رو می توانند با ثبت شرکت در ژاپن و راه اندازی بیزینس خود اقامت موقت ژاپن و سپس اقامت دائم ژاپن را کسب کنند.


تحصیل در ژاپن – مزایای تحصیل در ژاپن 2020

از جمله مزایای تحصیل در ژاپن موارد زیر می باشد :


تحصیل در دانشگاه های با کیفیت و با رنکینگ جهانی بالا

امکانات تحصیلی بسیار عالی

امکان تحصیل در ژاپن به دو زبان انگلیسی و زبان ژاپنی

امکان دریافت بورسیه های تحصیلی ژاپن

امکان تحصیل رایگان در صورت داشتن رزومه تحصیلی بسیار عالی

تحصیل در ژاپن با هزینه ای بسیار کمتر از کشور هایی مانند آمریکا و انگلستان

تحصیل در یکی از امن ترین کشور های دنیا


تحصیل در ژاپن – مدارک ویزای تحصیلی ژاپن 2020

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی ژاپن به شرح زیر می باشد :


پاسپورت با اعتبار کافی

چند قطعه عکس در سایز پاسپورتی

فرم درخواست ویزای تحصیلی به صورت تکمیل شده

نامه پذیرش دانشگاه مربوطه در ژاپن

نامه تمکن مالی

گواهی سلامت پزشکی

نامه عدم سوء سابقه

تعیین محل اقامت

پرداخت تمامی هزینه های درخواست ویزای تحصیلی ژاپن

در صورتی که تمایل دارید برای دانشگاه های برتر کشور ژاپن اقدام نمایید، موسسه آتیه آفرینان ایرانیان

شما را در این زمینه همراهی می نماید.

منبع:https://atiyeafarinan.com

موضوعات: ••About japan••,

[ امتیاز :

] [ نتیجه : 3 ]

[ چهارشنبه 25 / 4 / 1399 ] [ 11:42 AM ] [ R.T.S ] [ بازدید : 308 ] [ ]
*بیوگرافی Takeshi Konomi*

سلام دوستان

میخواستم یه بیوگرافی کوتاه از تصویرگر و نویسنده مانگای پرنس تنیس(اقای تاکشی کونومی)بزارم.

(دوستان من این مطلب رو از چند سایت مختلف خارجی گرفتم و به کمک مترجم ترجمه کردم.لطفا اگه جایی اشتباه هست به من اطلاع بدید.مرسی)

امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه.

[ امتیاز :

] [ نتیجه : 3 ]

[ سه شنبه 24 / 4 / 1399 ] [ 2:8 AM ] [ sk ] [ بازدید : 335 ] [ ]
~شش پیام مهم برای سلامتی مردم جهان~

های گایز، حالتون چطوره؟
امروز براتون یه پست فوق العاده مفید آوردم که مطمئنا تو زندگی همه مردم جهان، چه

کوچیک و چه بزرگ تاثیر داره پس این پست و از دست ندید!

*در این پست ۶ اصل بزرگی که ژاپنی‌ها به کودکانشان یاد می‌دهند تا طول عمر

بیشتر و سالم تری را تجربه کنند را مشاهده می‌کنید* پس تا آخر مطلب با ما

همراه باشید:)

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مقایسه با دیگر کشورهای

توسعه یافته، مردم ژاپنی، به طور متوسط کالری کمتری در طول روز دریافت می کنند

و الگوهای تغذیه ای و سبک زندگی آن ها بر این اصل استوار است: مصرف ماهی و

سبزیجات بیشتر، مصرف گوشت و لبنیات کمتر، دریافت دسرهای کمتر در اندازه های معقول تر.


در اینجا 6 اصل بزرگی که ژاپنی ها به کودکانشان یاد می دهند تا طول عمر بیشتر و

سالم تری را تجربه کنند، بیشتر معرفی شده است:


1-تغذیه بر پایه ماهی، سویا، سبزیجات و میوه ها: تقریبا 10 درصد از سرانه مصرف ماهی ها و آبزیان جهان متعلق به ژاپنی هاست. در حالیکه ژاپنی ها تنها 2 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهند. ژاپنی ها ماهی را کباب شده یا با روغن کانولا در زمان بسیار کوتاه و به مقدار اندک طبخ می کنند. تحقیقات نشان می دهد ژاپنی ها، 5 بار بیشتر از آمریکایی ها سبزیجات چلیپایی (کلم بروکلی، کلم پیچ، گل کلم و جوانه سبزیجات) مصرف می کنند.


مردم این کشور حدود 50 گرم در روز، سویا مصرف می کنند. خواص ضد سرطانی این دانه در بسیاری از سرطانها، خصوصا سرطان سینه سالهاست که اثبات شده است. یک اصل مهم دیگر این است که کودکان در مدرسه، تحت برنامه های آموزشی تغذیه و پخت و پز غذاهای سالم قرار می گیرند و این برای آنها یک مهارت اجتماعی است. در کنار مصرف طیف وسیعی از غذاهای سالم از جمله میوه ها و سبزیجات در مدرسه، کودکان و نوجوانان در این کشور اغلب وعده های غذایی اصلی خود را همراه با خانواده، به عنوان یک آیین صرف می کنند.

2-انتخاب مواد غذایی با کالری کمتر: ظروف ساده و پیاله های کوچک، با غذاهای کم کالری و تزئین هنرمندانه. ژاپنی ها معتقدند: وقتی به این تزئین نقاشی گونه نگاه می کنید، مغز بخشی از دریافت های دیداری را به حساب دریافت های گوارشی محاسبه خواهد کرد. برخی باورهای فرهنگی ژاپنی ها هم در این کم خوردن موثر است مثلا ژاپنی ها پیاله شان را لبریز از غذا نمی کنند، غذا را بر پایه ماهیت طبیعی اش تزئین می کنند نه ظروف و اجسام روی میز. ضمن این که به طور مرتب کودکانشان را تشویق می کنند وقتی 80 درصد احساس سیری می کنند، دست از خوردن بکشند. لذت بردن از میوه و سبزیجات، غلات کامل و ماهی که تراکم کالری آنها پایین تر است، و حذف غذاها و اقلامی که قند سفید به آنها اضافه شده، در دستور رژیم غذایی ژاپنی ها قرار داده شده است.(بچه ها برای همینه که اونا جزو لاغرترین های جهان به حساب میان)

^توصیه های تغذیه مفید ژاپن برای مردم جهان^

3-تمرین خویشتن داری: منظور از خویشتن داری، محدودیت های غذایی شدید در میان ژاپنی ها نیست بلکه کودکان تشویق می شوند تنقلات و غذاها را به میزان و فرکانس مناسب دریافت کنند. جالب است بدانید تنها 3 درصد مردم ژاپن چاق هستند. تحقیقات نشان می دهد با پرهیز از چیس، اسنک، شکلات و کلوچه های مختلف و جایگزینی با میوه ها و سبزیجات می توان به راحتی می توان تا 800 کالری در روز کمتر دریافت کرد، بدون اینکه لطمه ای به لذت غذا خوردن وارد شود. کالری دریافتی روزانه ژاپنی ها 25 درصد کمتر از سایر ملل است.

4-مصرف برنج قهوه ای: ژاپنی ها 6 برابر بیشتر از سایر ملل برنج می خورند البته نه برنج سفید. برنج سبوس دار در رژیم غذایی ژاپنی، یک اصل مهم است در حالی که نان جایگاه خاصی ندارد. برنج را کم نمک و بدون روغن می پزند. اینگونه مصرف برنج آنها را از چربی های ترانس، کلسترول و فشار خون محافظت می کند. ضمن اینکه سبوس برنج منبع سرشاری از ویتامین های گروه ب محسوب می شود.

5-پیاده روی و تحرک کافی: سن شروع فعالیت های فیزیکی منظم در ژاپن بسیار پایین است. بیش از 98 درصد از کودکان ژاپنی با توجه به آمارهای سازمان جهانی بهداشت، از همان سنین مهد کودک یا مدرسه پیاده روی و یا دوچرخه سواری را آغاز می کنند. در واقع بیشتر کودکان در این کشور روزانه 60 دقیقه فعالیت بدنی متوسط تا شدید فقط برای رفتن به مدرسه دارند. یک اصل مهم دیگر این است که کودکان دستگاه های الکترونیکی خود را دو ساعت پیش از خواب شبانه خاموش می کنند. (دلیل اینکه دوچرخه سواری و زود یاد می گیرن اینه که جاده های دوچرخه سواری مخصوصی دارن و باعث امنیت تو راه بچه ها می شه حتی اغلب بزرگسال هاشون با دوچرخه به محل کارشون می رن و همین باعث می شه تا بدون رفتن به باشگاه خاصی، کالری بسوزونن و لاغر بمونن، به شخصه عاشق دوچرخم*_*)

6-مصرف کم دسرها: استفاده کردن از مواد قندی و دسرهای فرآوری شده امر عادی در این کشور نیست. به‌ جای کیک، شیرینی ‌ها، فرنی و… آن ‌ها پرس‌ های کوچک میوه تازه سرو می ‌کنند. گاهی نیز دسرهای دیگر سرو می ‌شود اما پرس ‌های کوچک.

منبع: آوای سلامت

موضوعات: ••About japan••,

[ امتیاز :

] [ نتیجه : 3 ]

[ يکشنبه 22 / 4 / 1399 ] [ 12:54 AM ] [ R.T.S ] [ بازدید : 252 ] [ ]
چند تا اسم ژاپنی با معنی(در خواستی)

Machi - F - ده هزار سال
Machiko - F - فرزند خوش شانس
Maeko - F - کودک صادقانه
Maemi - F - لبخند صادقانه
Mai - F - Bright
Makoto - M - صادقانه
Mamiko - F - کودک Mami
Mamoru - M - زمین
مانامی - F - زیبایی از عشق
Mariko - F - کودک حقیقت
ماریس - M / F - بی نهایت
ماسا - M / F - راست (مرد)
Masakazu - M - اولین پسر ماسا
Mashiro - M - گسترده
ماتسو - F - کاج
مایاکو - F - کودک مایا
Mayoko - F - Mayo کودک
Mayuko - F - کودک Mayu
میشی - F - نمایشگاه
میچی - F - با شکوه گل حلق آویز
Michiko - F - زیبا و عاقل
میشیو - م - مرد با قدرت سه هزار
میدوری - F - سبز
Mihoko - F - Miho کودک
Mika - F - ماه نو
Miki - M / F - Stebelek
Mikio - M - سه درخت بافته شده
مینا - F - جنوب
میناکو - F - کودک زیبا
معدن - F - مدافع شجاع
Minoru - M - دانه
میساکی - F - شادابی زیبایی
Mitsuko - F - کودک از نور
میاا - F - سه فلش
Miyako - F - بچه زیبا مارس
میوزوکی - F - زیبا ماه
ماموکو - F - هلو کودک
موناتورو - م - پسر بزرگ
Moriko - F - کودک جنگل
موریو - م - پسر جنگل
Mura - F - کشور
Mutsuko - F - Mutsu کودک
نام ژاپنی و معانی آنها

Nahoko - F - کودک Naho
نیمی - F - موج
Namiko - F - کودک از امواج
نانا - F - اپل
Naoko - F - فرزند مطیع
Naomi - F - "اول از همه زیبایی"
نارا - F - بلوط
نارکیو - F - Nezhenka
Natsuko - F - تابستان کودک
ناتسومی - F - تابستان زیبا
Nayoko - F - کودک Nayo
نبیوری - م - معروف
نیکی - M / F - دو درخت
Nikko - M - نور روز
نور - F - قانون
Noriko - F - کودک قانون
Nozomi - F - Nadezhda
Nyoko - F - سنگ های قیمتی
Oki - F - Mid Ocean
Orino - F - دهقانان علفزار
اسامه - م - استحکام قانون
رفو - م - شبکه
رای - F - حقیقت
رایدون - م - خدا تندر
Ran - W - آب لیلی
رئی - F - قدردانی
ریکو - F - قدردانی
Ren - F - آب لیلی
Renjiro - M - صادقانه
رنزو - M - پسر سوم
ریکو - F - کودک یاسمن
رین - F - Surly
رینجی - M - جنگل صلح آمیز
رینی - F - اسم حیوان دست اموز
Risako - F - کودک Risa
Ritsuko - F - کودک Ritsu
Roka - M - موج موج سفید
Rokuro - M - پسر ششم
رونین - م - سامورایی بدون استاد
Rumiko - F - کودک رومی
Ruri - F - زمرد
Ryo - M - عالی
Ryoichi - M - اولین پسر Ryo
Ryoko - F - کودک Ryo
Ryota - M - قوی (چربی)
Ryozo - M - پسر سوم Ryo
Ryuichi - M - اولین پسر Ryu
Ryuu - M - اژدها
Saburo - M - پسر سوم
ساچی - F - شادی
Sachiko - F - کودک از شادی
ساسیو - م - به خوشبختی متولد شده است
Saeko - F - کودک Sae
ساکی - F - کیپ (جغرافی)
Sakiko - F - کودک Saki
Sakuko - F - کودک Saku
ساکارا - F - گیلاس گیلاس
Sanako - F - کودک سانا
سانگو - F - مرجانی
Saniiro - M - شگفت انگیز
Satu - F - شکر
سایوری - F - لیلی کوچولو
Seiichi - M - اولین پسر Sei
Sen - M - روح درخت
شیچیرو - M - هفتمین پسر
شیکا - F - گوزن
شیما - م - جزیره ای
شینا - F - مناسب
Shinichi - M - اولین پسر Shin
شیرو - M - پسر چهارم
Shizuka - F - خاموش
Sho - M - رفاه
سورا - F - بهشت
Sorano - F - بهشتی
Suki - F - مورد علاقه
سوما - F - پرسیدن
Sumi - F - پاک (مذهبی)
Susumi - M - حرکت به جلو (موفق)
سوسو - F - بل (زنگ)
سوزوم - F - اسپارو
Tadao - M - مفید است
Taka - F - Noble
Takako - F - کودک بلند
Takara - F - گنج
Takashi - M - معروف
تاخیکو - م - شاهزاده بامبو
Takeo - M - مانند بامبو
Takeshi - M - درخت بامبو یا شجاع
Takumi - M - Artisan
تاما - M / F - سنگ های قیمتی
Tamiko - F - عزیزم از مقدار زیادی
تانی - F - از دره (کودک)
تارو - م - اولین فرزند
تارا - F - بسیاری از دریاچه ها؛ بسیاری از رودخانه ها
Teijo - M - نمایشگاه
Tomeo - M - مرد شرمنده
Tomiko - F - فرزند ثروت
تورا - F - تیررس
توریو - م - تیله آویز
تورو - م - دریا
Toshi - F - تصویر آینه
توشیرو - م - با استعداد
Toya - M / F - درب خانه
Tsukiko - F - کودک ماه
Tsuyu - F - صبح بخیر
Udo - M - جینسنگ
Ume - F - شکوفه آلو
Umeko - F - گل آلو بچه
Usagi - F - خرگوش
Uyeda - M - از میدان برنج (کودک)
یچی - F - هشت هزار
Yasu - F - آرام
Yasuo - M - صلح
Yayoi - F - مارس
یوگا - م - تمرین یوگا
یوکو - F - کودک خورشید
Yori - F - قابل اعتماد
Yoshi - F - کمال
Yoshiko - F - کودک کامل
Yoshiro - M - کامل پسر
یوکی - م - برف
Yukiko - F - کودک از برف
Yukio - M - محبت خداست
یوكو - F - كودك خوب
Yumako - F - کودک یوما
Yumi - F - بوی مانند (سلاح)
Yumiko - F - کودک از Arrow
یوری - F - لیلی
Yuriko - F - کودک لیلی
Yuu - M - خون اصیل
Yuudai - M - قهرمان بزرگ
Nagisa - "

موضوعات: ••About japan••,

[ امتیاز :

] [ نتیجه : 3 ]

[ پنجشنبه 6 / 4 / 1398 ] [ 4:52 PM ] [ R.T.S ] [ بازدید : 4699 ] [ ]
*در مدارس ژاپن*

🔸 در مدارس کشور ژاپن، ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﻮﺍﺩ ﺩﺭﺳﯽ ﺍﻭﻝ ﺗﺎ ﺷﺸﻢ ﺍﺑﺘﺪﺍﯾﯽ "ﮔﺎﻣﯽ ﺑﻪ ﺳﻮﯼ ﺍﺧﻼﻕ" ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺁﻥ اصول ﺍﺧﻼقی ﻭ ﺷﯿﻮهٔ ﺗﻌﺎﻣﻞ ﺑﺎ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ آموزش داده می‌شوند.


🔸 ﺍﺯ ﺍﻭﻝ ﺍﺑﺘﺪﺍﯾﯽ ﺗﺎ ﺩﻭﺍﺯﺩهم، ﭼﯿﺰﯼ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ "ﻧﺎﮐﺎﻣﯽ" یعنی ﻣﺮﺩﻭﺩی ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ ﭼﻮﻥ ﻫﺪﻑ ﺗﺮﺑﯿﺖ، ﻧﻬﺎﺩﯾﻨﻪ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﻔﺎﻫﯿﻢ ﻭ ﺳﺎﺧﺘﻦ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺍﺳﺖ ﻧﻪ ﻓﻘﻂ ﺗﻌﻠﯿﻢ ﻭ ﺗﻠﻘﯿﻦ.


🔸 ﺩﺍﻧﺶﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﺩﺭ ﻣﺪﺍﺭﺱ، ﻣﺴﻮﺍﮎ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻪ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺻﺮﻑ ﻏﺬﺍ ﺩﻧﺪﺍﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺗﻤﯿﺰ ﻣﯽکنند ﻭ ﺍﺯ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺧﻮﺩ ﻫﺴﺘﻨﺪ.


🔸 ﻣﺪﯾﺮ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ناهار، ﺍﺯ ﻏﺬﺍﯼ ﺩﺍﻧﺶﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﻣﯽﺧﻮﺭﺩ ﺗﺎ ﺍﺯ ﺳﻼﻣﺘﯽ و کیفیت ﺁﻥ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺍﮔﺮ ﺍﺯ ﺍﻭ بپرسید ﮐﻪ ﭼﺮﺍ اینقدر دقت می‌کند؟ ﻣﯽﮔﻮﯾﺪ: ﺍﯾﻦ ﺩﺍﻧﺶ‌ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ، ﺁﯾﻨﺪهٔ ژاپن ﻫﺴﺘﻨﺪ.


🔸 یکی از رموز فرهنگ ژاپنی که آنها را در مسیر پیشرفت پیشتاز می‌سازد و از سنین کودکی در افراد نهادینه می‌شود این است که برای موفقیت، نیازی به دشمنی و درگیری با دیگران نیست. با رشد و پیشرفت تو، رقبا خود به خود شکست می‌خورند.


[ امتیاز :

] [ نتیجه : 3 ]

[ دوشنبه 13 / 3 / 1398 ] [ 5:18 PM ] [ Mikasa ] [ بازدید : 335 ] [ ]
ممنون به ژاپنی

❤️چند مدل ممنون گفتن❤️

مدل 1💖

共ありがとうございます

تلفظ=どもありがとうございます
تلفظ=domoarigatougozaimasu
تلفظ=دومو اریگاتو گزایماس.
معنی=ممنون

مدل 2💖

ありがとございます

تلفظ=arigatogozaimasu
تلفظ=اریگاتو گزایماس
معنی=ممنون

موضوعات: ••About japan••,

[ امتیاز :

] [ نتیجه : 3 ]

[ جمعه 20 / 2 / 1398 ] [ 2:48 PM ] [ sk ] [ بازدید : 779 ] [ ]
تک کلمه های ژاپنی

تک کلمه ها

❤️تک کلمه امروز❤️

学ぶ
تلفظ=まなぶ
تلفظ=manabu
تلفظ=مانابو
معنی=اموزش

.........................

❤️تک کلمه امروز❤️

おめでとう
تلفظ= omedetou
تلفظ=ٱمه دتو
معنی=مبارک، تبریک

...........................

🍉تک کلمه امروز🍉

こんばんわ
تلفظ=konbanwa
تلفظ=کونبانوا
معنی=عصر بخیر

........................

❤️کانجی❤️


تلفظ=いろ
تلفظ=iro
تلفظ=ایرء
معنی=رنگ
معمولا تلفظ ایرء هست.
......................

🍰تک کلمه امروز🍰

名前
تلفظ=なまえ
تلفظ=namae
تلفظ=ناماإ
معنی=اسم، نام

موضوعات: ••About japan••,

[ امتیاز :

] [ نتیجه : 3 ]

[ پنجشنبه 19 / 2 / 1398 ] [ 11:07 PM ] [ sk ] [ بازدید : 628 ] [ ]
❤کلمه❤

❤️کلمه❤️
🍉
قلب 心
تلفظ=こころ ごころ しん
تلفظ=kokoro gokoro shin
تلفظ=کوکورو گوکورو شین
🍉
مادر 母
تلفظ=はは
تلفظ=haha
تلفظ=ها ها
🍉
پدر 父
تلفظ=チチ
تلفظ=chi chi
تلفظ=چی چی

موضوعات: ••About japan••,

[ امتیاز :

] [ نتیجه : 3 ]

[ سه شنبه 17 / 2 / 1398 ] [ 6:56 PM ] [ sk ] [ بازدید : 316 ] [ ]
آخرین مطالب

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]